13 april 2011

Grumpy.


Ja idag har jag känt mig allmänt trött och sur. Det hjälper inte att barnen är på ungefär samma humör. Vi var dock ute en sväng och Jolin försökte träna på att cykla. Det går lite bättre för varje gång men det känns rätt långt kvar till när hon kan cykla själv. Tog det verkligen så lång tid för en själv att lära såg cykla? Känns som att pappa bara höll i pakethållaren lite och sen släppte och så kunde man cykla. Men så var det säkert såklart inte. Jolins cykel är väldigt liten också så när hon ska svänga så skrapar trampan i marken. Det gör inte saken lättare att cykla direkt. Får väl ut på jakt efter en sen.
På tal om att cykla så sprack mitt däck på min cykel igår när jag var på väg till kurs. Regnet öste och jag var stressad så punka var det sista jag ville ha men vad gör man? Dock lämnade jag in den på cykelverkstan här i närheten och dom fixade det på en timme så jag fick cykeln igen på samma dag. Det var riktigt hyvens!

Tycker det börjar låta lite oroande lite om barnen så det är väl dags att lyfta på röven igen. Har bajsbollar i ugnen så dom ska avnjutas sen när barnen sover sen. Idag ska dom fan somna i tid! :)

Inga kommentarer: