09 oktober 2011

Det var den söndagen det.

Då var dagen snart slut och det börjar dra ihop sig för sängen. Vi hade tänkt ta det väldigt lugnt idag men det blev en hel del gjort iaf. Vi började dagen med att hela familjen hjälpte till med att städa hela lägenheten. Jolin har blivit väldigt duktig på att hålla rent i sitt rum och Jack gör så gott han kan. Efter lunch fick jag en snilleblixt och fick för mig att vi skulle åka till center syd och handla kläder till mig och resten av familjen. Några timmar senare och en hel del affärer besökta kom vi hem med kläder till barnen och en kratta till stugan! Inte riktigt min plan kanske men skönt att det är fixat med ytterkläder till barnen iaf. Får väl försöka mig på att köpa kläder till mig en annan dag.

Veckan framöver kommer bjuda på mycket jobbande och besiktning av bilen. Hoppas bilen går igenom.

 T i mobilskenet.

Inga kommentarer: