09 december 2009

Nu är jag trött!


Det är jag till vänster i bild.

Oj oj oj, inte hade jag räknat med att vi skulle dansa när vi skulle äta julmat (som inte var julmat för det blev potatisgratäng och fläskfilé). Vi fick prova på att dansa linedance och det var faktiskt riktigt kul. Klurigt i början men man kom in i det. Jag fick beröm av många att jag var så duktig. Det var ju inte illa :) T har ju tjatat länge att vi ska börja dansa linedance så fröet är sått så vi får se om något växer upp.

Eftermiddagen spenderade vi hemma hos svärisarna. Det var skönt att lämna hemmet en liten stund. Jolin ville inte hem för hon ville sova över men det behövs ju inte nu när vi bor så nära. Känns så skönt att ha dom i närheten. Svärisarna erbjöd sig att ta barnen en stund på lördag för att klä deras gran. Känns ju väldigt kul men frågan är vad jag och T ska hitta på bara. Jag föreslog att slå in paket men det var inte så poppis. Vi får se hur det blir.

Imorgon är det luciatåg på Jolins gamla dagis så jag tänkte ta med mig barnen dit. Åker lite tidigare så Jolin och E hinner leka lite. Det blir nog trevligt bara regnet håller sig borta.

Tittade mig i spegeln nyss och jag såg helt förstörd ut så det är bäst att jag lägger mig snart. Ska bara prova chokladkartongen jag fick i julklapp av mitt jobb. Den var väldigt fin och säkert dyr. God natt! Glöm inte, händerna på täcket!

Inga kommentarer: