12 december 2010

Hoppla!

Tiden går fort när man har roligt.

Mötet på dagis gick bra och det var inga problem med något. Dock lite förvånande att höra att Jack inte verkar sjunga så mycket i grupp då han sjunger mest hela tiden hemma. Dock verkar han sjunga själv när han väl går ifrån sångstunden så jag antar att han inte kommer vara med i något boyband när han blir stor.

Jag har varit en hel del ledig på senare tid så jag har inte gjort så mycket direkt. Lyckades få på vinterdäck på bilen efter MYCKET om och men.
Våran fd inneboende D har varit här och bott sen i onsdags. Har varit jättetrevligt som alltid och det är bra att träna lite på engelskan. Barnen älskar ju när han är här och när hans sambo kom i fredags så var cirkeln sluten. :)

Jobba gör jag nu hela helgen och på måndag sen är jag ledig fram till 30/12, På onsdag åker vi till Gran Canaria och jag tittade senast idag på en webcam från gran canaria där det var strålande sol idag och 20c 9:45 på morgonen. Ska bli så skönt!

Den mesta av snön har regnat bort här i Lund så det blir kanske en grön jul ändå. Fast vad gör väl det när man inte är här?

Nu ska jag ta mig till jobbet och sen är det sovdags efter. Hoppas ni haft en bra helg.

Inga kommentarer: