03 december 2010

Plötsligt händer det x 3


Ja vart ska vi börja. Jag vann biljetter till Spread your wings-afton som jag ville gå på, tills jag insåg att det var en förening för tjejjer som höll i det. Så jag skickade T och T:s syster på det. Hade velat lyssna på Isabelle Mcallister men det var ändå rätt skönt att vara hemma. Dom tyckte iaf att det var riktigt trevligt tills Paolo Roberto började prata.

Igår så vann jag biljetter till inspelningen av Robins (brukar inte ha tur men plötsligt händer det) men efter jobbet fick jag akut ont i magen, illamående och feber så det blev till att stanna hemma istället. Dock hade vi inte tänkt åka ändå med tanke på all snö som har kommit. Vinterdäcken sitter fortfarande inte på bilen och hur mycket jag än knäpper med fingrarna så kommer dom inte på. Konstigt?! :)

Idag mår jag lite bättre men är fortfarande rätt tung i huvudet. Tanken var att jag skulle på julbord med jobbet men jag får hoppa över det. Vi skulle ha ätit och bowlat på Big Bowl i Malmö så det hade varit kul att åka med. Dock måste jag ner på stan och aktivera mitt kort på banken så jag kan börja använda det. Mitt gamla kort hänger snart inte ihop så jag måste ha mitt nya. Men först måste barnen till dagis och så. *pust*

Inga kommentarer: