09 maj 2011

Lycka?




Lycka är nog att cykla snabbt på en trehjuling.

Jag har kommit på mig själv att jag nog lägger upp mest bilder på Jack och det känns kanske lite orättvist mot Jolin. Får bli bättre på det där. Hursomhaver så är jag ledig några timmar nu från jobbet innan det är dags att gå på att jobba kvällen. Tycker det är rätt skönt att vara hemma några timmer mitt på dagen. Jag har den turen att kunna cykla hem på min rast. Det som är mindre bra är att barnen får vara väldigt länge på dagis idag och det känns inte så kul. Men dom överlever hoppas jag.

Igår pajjade vår diskmaskin ihop IGEN! Fick en ny som vi hann använda en gång innan det kommer upp något felmeddelande i displayen. Dom kommer och kikar på den på onsdag och jag hoppas verkligen att dom fixar det på en gång, pallar inte att diska för hand mer. Sjukt bortskämd blir man med maskin :)

Nu ska jag äta min goda falukorv med fjärilspasta. Måste nästan vara den tråkigaste maten som finns? Får väga upp det med lite Mia & Klara som jag inte sett innan men som är riktigt roligt!

Adjö!

Inga kommentarer: