26 juli 2009

Ledigt.

Märker att jag inte har skrivit på några dagar men det är bara för att jag har jobbat en massa. I stort sett jobbat och sovit fre-sön. Blir ju extra jobbigt med vikarier och så med. Dock fick jag höra en rolig sak på jobbet. Satt med en tant som pussade mig på pannan, då säger en gubbe "som man sa på den gamla tiden, gamla katter lapar också mjölk". Fan vad jag skrattade då :D

Det märks iaf att man är igång med jobbandet. Hinner knappt göra något roligt direkt. Vi funderar väl på att åka till köpenhamn i slutet av nästa vecka. Fick ju tillbaka pengar från SJ eftersom vi blev så försenade från Västerås men jag fick bara ett presentkort så jag måste använda pengarna till tågbiljett. Lite surt men då tänkte vi ta tåget över sundet så blir det gratis. Rätt bra faktiskt.

Börjat läsa "Dead until dark" av Charlaine Harris. Tv-serien True Blood baseras ju på hennes böcker. Man känner igen väldigt mycket av serien i boken men den är ändå rätt kul att läsa.

Dags att spela lite!

Inga kommentarer: