08 juli 2009

Snabbt gick det!



La in en annons på blocket runt 17:20 på att jag skänker bort våran tjock-tv. Trodde inte att det skulle vara någon som ringde men det tog väl 10 minuter kanske så ringde den första och ville ha den. Han kommer efter 20:00 och hämtar den.. hoppas jag. Efter det ringde telefonen hela tiden så vi fick lov att ta bort annonsen. Värst vad en tjock-tv kan vara poppis. Skönt att bli av med den och slippa bära den. Det var ett av kraven att jag skänker den, att jag inte ska bära den. Den väger väl bara 60kg eller nått :).

Idag har vi varit hos R och fikat. Riktigt skönt att komma hemifrån lite. Längesen vi träffade R också. Jolin hade bakat kokosbollar som hon bjöd oss på. Riktigt smarrigt. Var där några timmar och pratade lite. Riktigt trevligt. Dock bor hon på landet så det var väldigt många flugor och annat som surrade hela tiden. Hittade en fästing på Jolin med men den kröp bara på henne så den var bara att kasta bort. Hatar verkligen fästingar, tycker dom är så äckliga. Plus att dom kan vara riktigt farliga. Var en på mitt gamla jobb som blev biten och fick TBE. Han fick lov att sluta jobba för han blev så sjuk. Så jag har väldig respekt för dom.

Nu ska jag läsa lite i Nattfåk av Johan Theorin. Riktigt bra bok, rekommenderas.

Inga kommentarer: