02 november 2009

God morgon!

Här är det morgongymnastik för full fart. Så kul att jack också försöker härma. Dock står han lite väl långt fram men tv.n ska upp på väggen denna veckan hoppas jag.
Jag fick lite sovmorgon idag för jack sov som en stock och t tog hand om Jolin när hon vaknade för t skulle ändå till jobbet. Det strulade visst en massa med bussar så hon kommer försent till jobbet idag. Sånt dom får räkna med när man bytt stad.
Min rygg är inte vad den ska vara idag. Så fort jag böjer fram huvudet så gör det ont i hela sidan. Har väl inte burit som man ska antar jag. Soffan är på plats och blev riktigt fin men behövs nog sittas in lite för nu är den lite hård. En massa matta och ett bord så är vardagsrummet ok iaf.
Nu ska vi klä på oss och fixa nyckel till garaget och säga till om tvättmaskinen som inte är inkopplad. Hörs sen!

Inga kommentarer: