25 november 2010

20 dagar senare.

Jaha då har 20 dagar gått sen jag sist uppdaterade min blogg. Det känns som det var mycket längre sen. Twitter är rätt intressant och följa men det känns lite onödigt när ingen följer en. Så jag får ge mig på att blogga igen och se hur det går :)

Snön har kommit på riktigt till Lund nu känns det som. Idag har det pudrat nästan hela dagen och eg ska man väl ut och åka pulka och så men jag har haft så mycket annat att göra. Det blev en sväng ner på stan med bilen som har sommardäck på. Inte det bästa kanske men det smidigaste, och det gick faktiskt bra att köra. Ska väl få tummen ur nångång att byta, börjar ju snart att bli olagligt.

Det är dryga 3v kvar innan planet går ner mot Gran Canaria. Med tanke på hur vädret är nu så ser jag fram emot det väldigt mycket. Mest ska det bli skönt att det blir lite ljusare ett tag och att barnen får bada. Bara att fortsätta att bocka av dagarna.

Ikväll ska jag på förhandsvisning av "Devil" på Kino här i Lund. Det ska bli kul att gå och dessutom är det gratis. Har inga större förhoppningar så det kanske kan bli bra.

Nu blir det kaffe och pepparkakor. Säsongens första påse skumtomtar är slut så pepparkakor får duga.
Väl mött!

Inga kommentarer: