26 november 2010

Oh boy!

Idag känner jag mig mer seg i kolan än vanligt. Jolin har åkt på någon typ av magsjuka så hon mådde dåligt hela em/kvällen igår. Natten har varit lugn för hennes del men man har ändå svårt att sova när barnen är sjuka. Jag sov inte ens med henne för det gjorde T men man sover ändå inte djupt. Jack kom in till mig någongång inatt och väckte mig av tonerna av skönsång. Även om han låg och skreksjöng så var det rätt mysigt. Barnen är hemma från dagis idag och med tanke på hur dom yr runt nu och kivas så hade dom nästan kunna gå på dagis :)

Jag tog mig ner på bion igår även om det tog emot lite i.o.m att Jolin blivit sjuk och att det snöat hela dagen. Filmen var faktiskt rätt bra även om jag inte skulle betala fullpris för den. Det blev några "oj-nu-sket-jag-nästan-på-mig"-scener och det var skönt att den inte var så lång. Så gå och se "Devil" men betala kanske inte fullpris för den :)


Trailer för "Devil"

Antar att det inte kommer hända så jättemycket idag. Min "to do"-lista har fortfarande en hel del att bocka av men vi får se hur det blir med den saken.

Inga kommentarer: