12 september 2010

Ho Ho? *ropar*

Då har det gått en vecka sen jag skrev något senast och mycket beror på jobbet i vanlig ordning. Denna veckan har varit extrem då jag jobbat natt och dag och kväll hit och dit. Men nu har jag haft 3 hela dagar ledigt och vila upp mig så nu är det nya krafter som väntar inför nästa vecka.

Idag var vi en sväng till Skrylle och gick en runda i spåret där. Det var riktigt härligt väder idag och barnen skötte sig bra. Hittade mycket svampar men det var mest såna knallröda med vita prickar på så det blev inte mycket plockat. Vet inte om det är säsong för Trattkantareller som vi "brukar" plocka än. Får kanske bli en sväng uppåt skåne och se om vi hittar något.
Jolin håller på att göra sig fin för att gå på 5-års kalas. Det är superviktigt hur många tofsar och spännen man har i håret. Hon blir väldigt fin iaf och har sin finaste blåa klänning på sig.

Nu är det kaffedags!

Jack, vår lilla klätterapa.

Jolin glad att vara i skogen.

1 kommentar:

Alltid Rött Alltid Rätt sa...

Skrylleområdet är ett av mycket få ställen i Skåne jag verkligen saknar!