05 september 2010

Söndag igen.

Då har man dragit sitt strå till stacken för denna helgen. Blev lite ändrade planer vad det gäller att jobba så jag slapp jobba ikväll och jobbade på dagen istället. Det var rätt skönt faktiskt.
Vi var på Östra Torn-dagen med jobbet och det var riktigt trevligt. Var loppis, godisregn och så var det några ungdomar som spelade musik. Dom totalslaktade Blitzkrieg Bop med Ramones men måste ändå ge dom cred för att dom vågade spela iaf. :) Det kom fram en tant till mig och frågade om jag kunde hjälpa henne med en sak. Frågade vad det gällde och då svarar hon att jag ska prova en skinnjacka för jag hade "samma kroppsform" som hennes man och han var inte med. Vet inte om jag skulle ta det som en komplimang eller inte men jag fick väl glatt? ställa upp iaf. Slutade ändå med att hon köpte den.

Imorgon är det fri dag på schemat och inget dagis för barnen så vi får se vad vi hittar på.

Måste också rekommendera en tv-serie som jag precis så sista avsnittet på. Den heter Community och handlar om en studiegrupp som ska lära sig prata spanska. Men det blir inte så mycket av det. Låter inte så kul kanske men den är riktigt rolig.


Trailer för "Community".

Inga kommentarer: