16 september 2010

Torsdag.

Torsdag idag och veckan börjar gå mot sitt slut. Sjukt vad tiden går. Jag är ledig nu ons-fre så jag har passat på att bara inte göra så mycket alls. Dock får jag lite panik över att jag inte gör något alls när jag eg borde göra en massa. Men ändå känns det skönt att inte göra något alls. Ja ni fattar? :) Helgen kommer jag iaf spendera på jobbet så då slipper man tänka på vad man ska hitta på.

Händer inte så mycket spännande i mitt liv för tillfället. Det är sova, dagis, jobb, dagis, sova hela tiden mest. Men nästa vecka börjar Lunds filmfestival så då ska jag se några filmer. Sen blir Jack 2år så det kommer bli kalas. Kiviks äppelmarknad är nästa helg så det ska vi nog också på. Men allt händer i nästa vecka så det är bara att gilla läget.
Nu vill jag ha kaffe! :)

Inga kommentarer: