16 oktober 2010

Borta bra men hemma bäst?

Nu har vi landat i Lund igen efter en skön och behövlig semester. Vi har haft det jättebra men det känns ändå skönt att komma hem igen.

Vad gjorde vi i Köpenhamn då? Vi gick en hel del så både jag och T fick ont i våra ryggar. Vet inte om det beror på otränade kroppar eller fel skor men jag tror faktiskt det beror på våra skor ;). Det var ju Kulturnatt i Köpenhamn så det var mycket folk ute på gator och torg. Riktigt trevligt även om vi inte gick in på något museum eller så. Dock var det rätt svalt ute och jag hade varken packat ner mössa,vantar eller jacka så idag är jag lite snörvlig och lite kraxig i halsen. Men det var det värt! Vi åt på en grekisk restaurang, buffé. Det var riktigt gott men när vi betalade såg vi att vårat mineralvatten kostade 76 Danska kronor. SÅ gott var nog inte vattnet ändå ;)

Snart landar mina föräldrar här eftersom det visst är någon som fyller år snart. Ska bli trevligt att träffa dom, var senast i somras när vi var uppe. Hejs svejs sålänge!

Inga kommentarer: