15 oktober 2010

Vardagslyx!

Ser inte mycket ut för världen kanske men det ska bli så skönt!

Idag ska jag och T till Köpenhamn för lite kvalitetstid på egen hand. Vi kom fram till att vi inte varit helt ensamma sen 30/7 då vi var på konsert några timmar. Alltså är det dags igen tyckte vi. Tydligen är det Kulturnatt i Köpenhamn ikväll så vi har verkligen prickat in rätt dag. Ser fram emot det mycket.

Hösten gör sig verkligen påmind med tanke på vilket humör man är på. Mörkret på morgonen gör inte heller att man blir pigg direkt. Tanken på att det inte kommer bli ljusare än på typ 4 månader gör inte saken bättre. Vet inte hur man gör för att känna sig pigg och glad när hösten kommer. Någon som har tips får ju gärna dela med sig av dom.

Nu är det dags att fixa frukost till barnen, utflykt i skogen står på Jolins schema på dagis så det blir till att packa lite matsäck.

Jag vet att ni saknat mig kära läsare *ironisk* men ska försöka ta mig i kragen och uppdatera oftare. Det är ju inte som att jag inte sitter här ändå.

1 kommentar:

Stefan sa...

Hoppas Köpenhamn visar sig på sin bästa sida!