17 oktober 2010

Sköna söndag.

Idag har varit en riktigt bra dag hela dagen tycker jag. Började med att jag fick lite paket och skönsång i sängen. Jolin ville ge mig min present redan idag fast jag inte fyller förrens imorgon. Fast eg var det rätt bra för T åker till jobbet tidigt imorgon så det hade bara blivit jobbigt. Fick Surdegsbröd och Enklare bröd, båda av Martin Johansson (som har den trevliga bloggen Pain de Martin) i present. Så nu ska det bakas bröd i långa banor hoppas jag. Var precis vad jag önskade mig så jag blev riktigt glad.

Sedan blev det frukost med mina föräldrar som är här och hälsar på nu. Efter det drog vi ut i solen till lekplatsen där barnen klättrade, gungade och åkte kana. På vägen hem gick jag och Jack ner för en grässlänt som var lite blöt efter nattens frost. Efter några steg så halkade jag till och drattade på rumpan. Fy sören vad det gjorde ont! Fast det kommer man på i efterhand för man är rätt snabb upp på benen igen eftersom man inte vill att någon ska se att man ramlat. Fånigt beteende men så är det. Tom resten av familjen missade det så jag hoppas att jag inte kommer med på Americas funniest homevideos snart.

På eftermiddagen blev det födelsedagsfika på Mormors bageri. Skönt att slippa baka och dona och låta någon annan göra det. Det var mycket uppskattat av alla. Fick presentkort av Svärisarna som är tänkt att bli min kommande dator så småningom. Iaf delar till en ny dator. Så jag är riktigt glad över alla mina presenter.

Nu börjar det vankas sängdags, imorgon blir det bara ett möte på jobbet och barnen är en kort stund på dagis. Så det kommer nog att bli en bra dag imorgon med, hoppas jag.

God natt!

Min pappa och Jolin cyklar runt. Jag mår illa bara jag ser bilden.

Busiga Jack i klättrartagen.

Inga kommentarer: