06 februari 2010

Did you miss me?


Oboy, hade nästan glömt bort att jag hade en blogg, eller inte. Har varit rätt mycket på schemat dom senaste dagarna så jag har prioriterat bort att blogga. Men nu är jag ledig och mitt första surdegsbröd står på jäsning. Riktigt spänd på vad det kommer bli av det. Trist är det att det måste jäsa många timmar, jag vill veta nu hur det blir!

Överraskade T igår med att fixa barnvakt och äta gott ute. Tyckte det var roligt att hon inte förstod att vi fick barnvakt utan att hennes föräldrar skulle komma och mysa. Jag sa till henne "ska vi åka nu då?" och då log hon bara tillbaka och sen gick iväg. Jaha tänkte jag, väntade några minuter till och frågade igen "ska vi åka nu då? Det är därför dom är här". "Jahaaaa" Måste bara sminka mig osv osv. Typiskt tjejer. :) Åkte till Malmö och åt på  Friday´s. Jag blev tipsad om en massa fina ställen av en jobbarkompis men det känns som att Friday´s är mer vi. Sen att det var fredagkväll och typ after work så var nivån på musiken rätt hög. Men tyckte ändå att det var mysigt. Skönt att komma iväg några timmar ensamma utan barn. Väl hemma så tog det drygt en timme innan Jack vaknade och var trött, gnällig och kunde inte somna om. Så det var lite synd att det blev en sån avslutning på kvällen när man haft så trevligt innan. Men sånt är livet för en småbarnsförälder.

5 kommentarer:

Alltid Rött Alltid Rätt sa...

På det haket, fast i Sthlm, har ju du och jag varit :)

Patrik sa...

Ja just det! Fast det var väl inte där vi pussades? :D

Alltid Rött Alltid Rätt sa...

Det var kanske det andra stället som jag inte minns namnet på?

http://s76.photobucket.com/albums/j17/iggystooge/Ego/?action=view&current=janOsZmulIGGY.jpg
http://s76.photobucket.com/albums/j17/iggystooge/Ego/?action=view&current=janOsIGGYpuzz.jpg
http://s76.photobucket.com/albums/j17/iggystooge/Ego/?action=view&current=janOsIGGY.jpg

:)

Patrik sa...

Hahah för fan Jerker! Smal var man med :)

Alltid Rött Alltid Rätt sa...

Söt var du :)