19 februari 2010

KAPOW!

Nu har räknaren tickat över 6000 besökare, det är ju rätt trevligt faktiskt.
Har jobbat ikväll så det har inte hänt så mycket spännande idag. Fick dock bokrea-katalogen igår. Var det inte mer speciellt förr i tiden med bokrea? Då folk köade på natten bara för att hitta dom där kapen. Nu går det att köpa böckerna billigare på tex Adlibris än bokrean och då är det ändå inte rea på Adlibris. Dessutom slipper man gå ut och trängas med alla. Dock så är det alltid bokrea när man har som minst pengar. Alltid i slutet av Februari är vi luspanka. Måste bero på att första CSN-lånen ska vara betalda då. Tror iaf att jag skippar bokrean även om man blir lite sugen när man bläddrar i katalogen.
Ska ta mig en nattamacka och sen gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon och jobba. Che Sudaka spelar på Mejeriet imorgon och jag är riktigt sugen att gå, men isf får jag gå själv så vi får se.

God natt!

Inga kommentarer: