16 februari 2010

Fettisdag!

Jolin hugger in på sin semla. Dock åt hon bara grädden och locket.

Jack innan han tar sig an sin semla.

Semla med mjölk är ett måste. Kan inte rotera bilden rätt. Störigt.

Nu börjar det likna nått.

Grädde är mums.

Jag har lyckats få i ordning i Jolins rum och det känns väldigt skönt. Nu kan man gå in där utan att trampa på några kläder eller leksaker. Dock vet jag hur det kommer se ur imorgon, men då har det iaf varit fint ett litet tag. Jag slängde ihop en liten deg som ska bli två limpor. Körde lite på vad jag fick tag i skåpet. Luktar iaf gott så vi får hoppas att det smakar därefter. Antar att jag inte får låna tv:n för att se film när det är os så det blir kanske att bänka sig framför skärmen. Gjorde man rätt ofta på den gamla tiden så det ska nog gå bra. Dock gör sig ju film bäst på 50"s tv:n :) Ska ni kolla på OS ikväll?

1 kommentar:

Hjärtemammas sa...

usch tvi fyyy för så där goda semlor!