16 februari 2010

Har något på gång.

Min härliga huvudvärk från igår gick över efter två timmars jobbande drygt. Tror jag hade någon migrän light så jag kan förstå folk med migrän nu. Eller så börjar jag få en hjärnblödning eller nått.

Dagen idag har börjat med att försöka få i ordning på Jolins rum. Kläderna är upplockade så nu är det "bara" leksaker kvar. Det är lite jobbigt när man försöker vika ihop kläder och Jolin måste börja byta kläder sammtidigt. Hon skulle nog passa bra som modell med alla snabba klädbyten. Måste till biblioteket idag med och lämna tillbaka en dvd så inte den med blir försenad.

Är fettisdag idag så då måste man äta en semla för det står så i kalendern. Så jag hoppas att Hjärtemamman unnar sig en semla idag fast hon bojkottar. Står det i kalendern så måste man lyda! Samma sak med våffeldagen och kanelbullens dag. Hoppas verkligen inte att surströmmingsdagen kommer eller pölsasöndagen. Huvva.

Nu ropas det att jag ska städa lite mer. Känner att jag har lite energi idag vilket är skönt, var längesen. Tjipp tjipp!

1 kommentar:

Hjärtemammas sa...

surströmmingspremiär finns redan, då ska jag komma ihåg dina ord "kalendern måste man lyda" jag kommer i alla fall fortsätta vägra semla!
så det så