21 juni 2010

Jag är för gammal för det här!

Igår var jag med svärisarna+SW på Mossagårdsfestivalen. Moto Boy, Di Leva och Helt Off spelade bland annat. Det speciella med denna festivalen är att allt går i det ekologiska tecknet. Liten och mysig festival som jag kommer försöka besöka igen nästa år om det kommer några roliga som spelar. Det var rätt mycket dreadlocks och flummare som gick runt men också många barnfamiljer. Helt enkelt en festival för alla. Det var Helt Off och Moto Boy som jag gillade mest även om jag gillade Di Leva med så har man sett han några gånger nu. Dock blev klockan 00:30 innan jag kom i säng så det var seeegt att komma upp imorse. Har lite ont i ryggen med så jag undrar om man börjar bli för gammal för att gå på festival. Kommer ihåg nått år när jag var på Hultsfredsfestivalen, Roskildefestivalen och Arvikafestivalen. Det var iofs rätt mastigt men det gick det med.

Idag är T på intervju i Eslöv och vi ska ev. hämta upp henne och köra vidare till Skånes Djurpark efter det. Får se hur barnen orkar med det, just nu känns det lite hopplöst iaf.

Chokladkakan till kaffet som var "raw-food". Ville tycka om den men slängde halva :)

Janne Schaffer hade tungan mitt i munnen. Dock spelade han inte Zvampen :(

Di Leva var på bra humör som vanligt.


Solen över bajjamajjorna och getterna.

Inga kommentarer: