26 juni 2010

Lunka på.

Det är så himla skönt med semester och inte ha något direkt inplanerat. Dagarna går fort ändå tycker jag. Det blev lite bakande till mammas kalas imorgon. Jolin hjälpte farmor att göra lite kakor och jag gjorde några sorter med. På em kom Jolins kusiner över så dom kunde bada lite i poolen.
Vi tog en sväng sen till min lillasyster och tittade på den nyanlände bebben. Så söt och mysig var hon och hon bara sov hela tiden vi var där. Var inte där så länge utan åkte hem och barnen fortsatte bada medans dom vuxna tittade på fotboll. Kvällen tror jag kommer spenderas med boken. Har ingen större lust att titta på fotbollen men vem vet, lätt att fastna framför ändå.
Värmen har kommit ordentligt nu så man har verkligen prickat in rätt veckor för semester. Men det kan vända snabbt men ska bli fint in långt i nästa vecka med. Gött mos!

Imorgon blir det lite kalas eftersom min mamma fyllde i veckan och sen blir det nog mest att hänga, läsa bok och titta lite fotboll. Precis så som semestern ska vara.

Inga kommentarer: