29 juni 2010

Busigt värre!

 Inte jag som tagit kortet men det var så lite folk där idag ändå.

Idag var vi iväg på em till Busborgen. Visste inte om det skulle vara massa folk för att det är så varmt ute eller inget folk för att det är så varmt ute. Det var det sista. När vi kom innanför dörrarna så stod det två par skor på hyllan bara. I vanliga fall stå det 1000000par skor (känns det som iaf). Dock var det skönt att det var så lite folk för då var det inte så hög volym på alla barn. Det gick också rätt bra att bara lämna dom så dom kunde springa rätt fritt. Kusinerna var med så Jolin hade fullt upp. Jag och Jack roade oss på egen hand. Efter några timmar var dock barnen väldigt trötta så det var bara att åka hem.

Efter att barnen hade somnat var jag tvungen att åka till ICA (alla andra affärer var stängda) och leta efter ny bok att läsa för jag har läst ut "Hypnotisören". Den var väldigt bra och läsvärd. Perfekt sommarläsning. Iaf, kom över Thomas Bodströms bok "Rymmaren" som jag börjat läsa lite i. Den har nog potential att bli bra den med.

Imorgon bär det kanske av till Parken Zoo om det blir lite svalare i luften och inget regn. Dom hotar med åska men det tror jag vad jag vill på. Har precis ätit upp min Ben & Jerry (satan va god glass det är) så det är väl dags att lägga sig. T åkte ner till Ronneby idag för att gå på minnesstund/begravning av sin farbror så jag är själv med barnen fram till fredag. Så, ingen sovmorgon imorgon antar jag.

Inga kommentarer: