26 februari 2010

Här var det lov!

Jolin ute i snön

Jack ute i snön.

Jolin fastnade i gungan.

Jack myser i snön.


Vår lilla PRINSessa.

På teatern.

Scenen.

Har man lov så har man! Har inte alls haft lust att blogga när jag har varit ledig, men nu är det väl dags att summera dagarna lite. Har passat på att vara ute lite i snön. Dock börjar den smälta bort nu (jippi!) men det kommer säkert mer snö snart igen. Jag och T har varit på teater med Jolin. Vi såg Karlsson på taket och Jolin tyckte det var jättekul. Jag tyckte också den var rätt rolig, även om pruttkudden kanske pruttade nån gång för mycket, var ändå för barnen :) Vi har gjort om lite i vårat "matsalsrum" så nu har vi fått in en bäddsoffa här och gjort om med skrivborden. Idag ska vi till IKEA och köpa en annan säng till Jolin plus att vi ska byta rum med henne. Väldigt svårt att få det mysigt i hennes rum när det är på 20kvm. Tror det blir bättre om hon får lite mindre rum och att vi får rensa lite bland hennes leksaker. Det svämmar över snart! Annars har vi väl mest haft det skönt och bara umgåtts hela familjen. Som sagt, skönt att ha det lite ledigt men det börjar väl bli dags att jobb, dagis och sånt sätter igång igen.
Nu ska jag fixa lite frukost till barnen, T har sovmorgon idag. Dock la vi oss vid 21:00 igår, jätteskönt att få sova lite.

1 kommentar:

Alltid Rött Alltid Rätt sa...

Jag tror att T har ljugit, hon ser ju ut att gilla snö och vinter :)