13 februari 2010

Lördag.


Jaha, då ligger man i den här blåa soffan igen. Jobba helg är inget vidare ibland. Jag har verkligen tappat sugen att blogga så jag har börjat överväga att sluta. Men jag tror ändå att jag kommer sakna det om jag slutade. Vi får se sa blinda sara. Os har börjat för den som har missat det. Det är ändå rätt kul att titta på. Jag gillar mest det alpina och freestyle. Det jag tycker är konstigt är att skidballetten har försvunnit. Ok det är säkert 10 år sen men jag minns att jag var lite impad av det. Hade varit kul om det kom tillbaka. Imorgon är det alla hjärtans dag så ni får inte glömma att köpa blommor och choklad till era kära. Vi brukar inte fira det direkt men jag hade fixat en liten överraskning till t igår. Det kom bud med en strut chokladpraliner från åre choklad till t! Jag hade bara beställt en men det kom två så det var ju bra. Dock delade vi på en av strutarna så den tog slut fort. Men Gott var det. Nu ska jag sätta mig på laddning så jag orkar em med. Ha en skön lördag alla. Skänker en liten tanke till svärfar som kommer hem idag efter sin operation.

Inga kommentarer: