09 februari 2010


Ok nu börjar jag jobba 15:30 men jag är ensam hemma och det är väldigt skönt. Kan spela min musik hur mycket jag vill och hur högt jag vill. Varför måste det vara tyst? :)

Har kört ner svärfar till Trelleborg där han ska operera sitt knä. Hoppas allt går bra för honom.. Han var lite nervös och det är inte konstigt. Jag som knappt kan sova på natten då jag ska ta en spruta skulle aldrig tänka mig att bli opererad. Men den dagen kommer säkert någongång i framtiden. Huvva.

Tanken är väl att jag ska städa och så när jag är hemma själv men idag orkar jag verkligen inte det. Även om Jack haft en bra natt har jag inte kunnat sova. Jag vet inte varför, bara legat och vänt på mig och drömt konstigt. Men jag antar att det är för att det var mitt ansvar inatt att ha hand om Jack som jag inte sova så djupt. Men det blir väl bättre får man hoppas.

Dags att svänga ihop någon mat så man orkar kvällen sen.

2 kommentarer:

Kaffe och Mazarin sa...

ja ibland måste man bara vara...:)
ligga i soffan o kolla nån bra film el läsa nåt el vf inte FIKA med en go vän!!!:) kramiz på dig..ha en bra jobbkväll.

Patrik sa...

Fikaproffset vill ju aldrig visa sig här så så mycket fika blir det ju inte ;)