26 januari 2011

Är huvudet dumt får sömnen lida.

Godmorgon! Har iofs varit uppe ett tag nu men ingen av mig eller barnen märkte av att T gick imorse så jag antar att vi sovit gott. Jag satt upp till 00:30!! och spelade tv-spel. Så otroligt korkat när barnen vaknar runt 5:30 varje dag. Så jag var väl inte helt glad när Jack sprang in och tände lampan i taket, men med lite kaffe ska vi nog styra upp den här dagen med.

Vi kom iväg till biblioteket igår och vi fikade på Coffee House. I mitt huvud så skulle det bli jättetrevligt och mysigt och det var det i det stora hela. Dock blev Jolin VÄLDIGT sur och ledsen näe hon inte fick hela kladdkakan utan vad tvungen att dela den med mig. Tyckte det kändes lite onödigt att smacka i sig en hel innan lunch men det fick inte så stor genomslagskraft hos Jolin. Men men, vad gör det om 100år? :)

Nu ska det ätas frukost, sen gå till dagis och sedan börja jobba 15:00. Kan nog bli en bra dag detta.

Dagens musiktips:Stures Dansorkester - Danshumör.På fredag smäller det :)

1 kommentar:

Therése sa...

han lär ju inte ha väckt dig 5.30 idag eftersom ingen var vaken när jag gick 6.20.....