11 januari 2011

Halt var det här!

Det är sjukt att det ska behöva vara så halt ute. Idag druttade Jolin på rumpan på väg hem från dagis. Hon blev jätteledsen och sa att rumpan blev alldeles platt. Ibland är det så svårt att vara tröstande och hålla sig för skratt på samma gång.
Det var barnens första dag på dagis idag. Jolin var jätteglad och skuttade in som vanligt men Jack var väldigt skeptisk och ville inte släppa mitt ben alls. Men det hade gått bra ändå. Känns skönt att dom får träffa sina kompisar igen, har ju varit lediga sen 15:e dec.

Dagen har annars bjudit på möte på jobbet och inte så mycket mer. Jag flaggade upp om att jag vill gå upp i tid. Det är en som ska vara pappaledig så jag tror jag kommer gå på hans tjänst sen. 91% är bättre än 75% iaf.

Nu ska jag gå och lyssna på Jolins minidisco-skiva som jag fixat till henne. Jolin älskade minidiscot som var på hotellet på Gran Canaria så vi får fortsätta hemma.


Black Lace - Agadoo gick varm på discot. Dock trodde jag dom sjöng "I got two two" men det bjuder jag på :)

1 kommentar:

Kaffe och Mazarin sa...

Flagga upp...Hahaha...tycker jag känner igen det uttrycket...:)