20 januari 2011

Torsdag.

Roligt. :)

Idag har jag några timmar för mig själv då jag ska passa på att ladda batterierna ordentligt. Jag har jobbat väldigt  mycket på senare tid och det har börjat gå ut över familjen och jag gillar det inte alls. En del har varit mitt eget fel för jag har planerat dåligt men en del har jag inte kunnat göra något åt. Nu har jag iaf jobbat upp till 100% så nu kan jag inte jobba mer än det jag gör redan och det känns skönt.

Biljetterna till Amsterdam är bokade så nu blir det Robyn i Mars på riktigt. Ska bli riktigt roligt! Dels ska vi bo hemma hos D&J och få umgås med dom plus att jag är väldigt spänd på hur Amsterdam är. Man har hört så mycket om det så det ska bli kul att få egen uppfattning om det. Nej, vi ska inte gå på "café" men jag hoppas verkligen att det växer tulpaner överallt. :)

Jag har en del konserter inplanerade nu på våren och fler hoppas jag det blir. Den 28:e Januari blir det dans med Stures dansorkester. Nej, det är inte dansband utan lite reggae. Sedan i April blir det Hoffmaestro igen och jag hoppas på att kunna klämma in Di Leva och Movits däremellan.

Nu ska den här gubben ta det lite lugnt igen och kanske städa undan lite här hemma. Det behövs ju alltid.

Inga kommentarer: