10 januari 2011

Oj! Hade jag en blogg?

Ni har kanske gissat på att vi kommit hem nu? Det var väl snart två veckor sen? Dock kan jag säga att jag har varit ledig två dagar sen vi kom hem. Inte lätt att ta sig vatten över huvudet men nu har det lugnat ner sig iaf.

Vi är alla väldigt nöjda med resan men den slutade rätt tråkigt med en bil som inte startade och -13 grader. Men allt löste sig till slut så man får tänka tillbaka på alla trevliga minnen istället. Dock känns det som att vi gjort Gran Canaria nu och det ska mycket till för att vi ska åka tillbaka dit. Men så sa vi för typ 1½ år sen så jag vågar nog inte säga förmycket. :) Nästa resa hoppas jag blir Florida och Usa men vi får se. Barnen ska kanske bli lite äldre för att orka med en sån lång flygresa. ~5h var ungefär det dom klarade av nu så nästan det dubbla vet jag inte. Men vi får se, det kostar ju ändå en del att åka iväg.

Imorgon börjar barnen på dagis igen efter sin julledighet. Tror att dom tycker att det ska bli kul att träffa sina kompisar igen. Speciellt Jolin verkar tycka att det ska bli kul. Det har varit rätt svårt att hitta på saker med dom den senaste veckan då vädret har varit som det är. Nu börjar snön försvinna men det är isbana ute på vägarna så man vågar ju knappt gå ut.

Nu ska jag slänga mig i soffan och slötitta på tv och ta mig en bajsboll.

Inga kommentarer: