05 oktober 2011

Är det ett gott tecken?

Jag köpte en ny kudde till mig igår på IKEA för den jag har har jag inte kunnat sova så bra på. Jag tror den fungerade bra men jag minns vad jag drömde inatt och jag vet inte om det betyder att jag sovit gott eller inte sovit gott. Jag drömde att jag rakade en mohawk på min lillasyster. Det är kanske mycket raka hår i mitt huvud nu för att jag har rakat av mig skägget igen. Jag vet inte vad jag gillar det, jag ser så ung ut men samtidigt så gillar jag skägglooken. Jag antar att jag kommer låta det växa ut igen. *lat*

Idag jobbar jag delad tur vilket betyder att jag ska tillbaka om några timmar igen. Helt ok då jag ska åka och bada ikväll. Brukar vara rätt skönt att bada i det varma vattnet.

Igår var det dessutom den stora dagen då den nya iPhonen skulle presenteras. Jag satt som ett fån och följde eventet som bara fanns i textform. Det blev "bara" en iPhone 4S och inte en iPhone 5 som alla ville ha. Men den kommer säkert sälja som smör i solsken. Är dock fortfarande väldigt nöjd med min iPhone 4 så den får hålla ett tag till.

Nu ska jag röra lite i grytorna igen..

1 kommentar:

Wannabe sa...

jag gillar skägglooken FÖR ATT du ser så ung ut utan....