12 oktober 2011

Hej jag heter Nisse Grankvist!


Börjar lite senare idag och det är rätt skönt.. Har dock lite att stå i så jag ska lyfta på röven snart.

På senare tid har barnen och speciellt Jack blivit väldigt mammig. Jag får inte hjälpa till med något utan det ska mamma göra. Känns lite tråkigt och det är bara en period jag vet. Men ändå! Det är lite som Tjorvens pappa. "Vem har sagt det har mamma sagt det?" "Nä, det är jag som har sagt det". "Haha, då gör jag det inte!" Lite så känns det. Men det blir väl bättre.

Igår blev det klart att vi ska åka till Gdansk med jobbet. Ska bli kul då jag aldrig har varit i Polen. Känner på mig att det är rätt fint där, många fina gamla hus och så. Dock hade jag velat haft T med mig dit men det går väl flera flyg i framtiden.

NU! *lyfter på röven*



Inga kommentarer: