04 oktober 2011

Ledig dag.

Riktigt snygg t-shirt! *gilla* :)

Idag är det min andra lediga dag efter helgen vilket känns väldigt skönt. Jack kommer vara hemma med mig idag så jag tänkte att vi skulle åka till IKEA och köpa lite saker till hemmet och sommarstugan. Ja vi har skaffat en sommarstuga men jag antar att den som läser detta också läser min frus blogg så det kom nog inte som en nyhet. Dock har jag inte varit där själv än för att jag jobbade helgen som var. Men på fredag är det tänkt att vi åker dit och sover över till lördag. Vi skulle ha stannat längre om vi inte hade haft biljetter till Eldkvarn på lördag. Ska dock bli väldigt trevligt att gå på picknick-konsert med frun, svärföräldrarna och RJ.

Nu ska det ordnas frukost och sen ska Jolin till förskoleklassen.


Inga kommentarer: