10 oktober 2011

Jag är ett hopplöst fall!

Dagen har bjudit på jobbande och det har gått väldigt fort idag. Jag och T fyller båda år nästa vecka så det börjar dra ihop sig till kalas. Jag fyller ju lite halvjämt så när jag stod och dammsög på jobbet så kom jag på att det hade varit trevligt att göra något kul då. Så jag spånade lite och sen bokade jag en hotellnatt i Köpenhamn. Sen kom jag på att man kan bjuda svärföräldrarna plus T:s syster med sambo på familjebuffé på Big Bowl när vi kommer tillbaka från Köpenhamn. Sagt och gjort, rätt snart var barnvakt fixad och en del småpulande kvar att göra. Tanken var att det skulle bli en överraskning men så fort T kom hem idag så berättade jag allt. Jag har så himla svårt för att hålla mig! Dagis och skolan var stängda idag så barnen följde med T till sin skola. Det hade gått jättebra men dom var väldigt trötta alla tre när dom kom hem.


Borde lägga mig nu men jag somnade till i soffan innan så jag känner mig ganska pigg. Vi tittade på Game of thrones och jag tror att jag nog lyckats somna till varje avsnitt vi sett. Det är en väldigt välgjord serie men jag kan inte hjälpa att jag somnar! Nåväl, ska försöka sova lite nu iaf, lång dag imorgon.


Våra duktiga trädgårdstomtar. :)

Inga kommentarer: