19 oktober 2011

Onsdag 19/10.

Hej hallå!
Då har man gått och har blivit ett år äldre. Närmare bestämt igår. Det firades inget speciellt igår utan det blev lite tårta och så i måndags. Men till helgen blir det övernattning i Köpenhamn utan barn och sen buffé och bowling dagen efter. Längtar efter helgen vill jag lova. I present fick jag bla en av Leilas bakböcker som jag inte hade och man blev riktigt sugen på att börja baka en massa gott. Helst ska jag inte äta så mycket själv men finns det hemma så äter man det. Kanske baka och be bort till folk då?

Annars rullar livet på rätt bra. Hinner inte göra så mycket mer än att jobba, äta sova och skita känns det som. Hade tänkt att bättra mig på att läsa mer men jag har väldigt svårt att finna ro och bara sätta mig och göra det. Alltid något annat som vill ta min tid eller så börjar man tänka på något som gör att man inte kan koncentrera sig på att läsa. Antar att jag måste åka utomlands för att kunna läsa. Dock är det en bra bit kvar till Februari då vi åker till Gran Canaria igen.

Dags att slänga sig i soffan och pilla lite i naveln.

Fick nya Happy socks av barnen :)

1 kommentar:

Stefan sa...

Har du hamnat i det så kallade "hjulet" :-) Viktigt att ta tid till annat.

Häpp!