03 oktober 2011

Tillbaka igen?

Har velat fram och tillbaka nu på senare tid om man inte skulle börja blogga lite igen. Jag läste igenom lite gamla inlägg och det är faktiskt rätt kul att läsa. Sen har jag raderat mitt Twitter-konto och slängt mitt Wordfeud för jag tyckte att det tog för mycket tid. Har börjat dra ner på Facebookandet med. Har tröttnat lite på att sitta av min tid framför en dataskärm. Vet inte om det är någon kris eller om det är något annat. Har dock inte kommit på vad jag ska göra av den lediga tiden jag får sen.

Idag fick jag iaf ett ryck och satte på "Hundraåringen som försvann..." i lurarna och gick nästan en mil. Dock känner jag av en skaplig träningsvärk i låren så vi får se hur det är imorgon när jag vaknar. Dock var det skönt att röra på sig så det kanske kommer att hända snart igen. Det gick faktiskt väldigt bra att lyssna på boken samtidigt, kan kanske bero på bra bok och uppläsare.

Nu ska jag nog koka lite te och titta på senaste Family Guy.

1 kommentar:

Kaffe och Mazarin sa...

kul att du är tillbax!!!:)