25 maj 2010

Löningsdag.

Har legat på latsidan när det gäller bloggandet men det beror nog mest på att jag har haft annat trevligt för mig. Fick Perstorpsbesök i lördags så vi satt ute och fikade lite. Har varit en riktigt skön helg vad det gäller vädret. Riktig högsommarvärme. Skönt.
Söndagen bjöd på ballettuppvisning av Jolin. Man kände sig så stolt när hon var där på scenen. Behöver jag säga att hon gjorde succé? :) Det är rätt kul att titta sig omkring i publiken och se alla stolta föräldrar. Kan bara tänka mig hur Zlatans föräldrar känner sig.
Igår bjöds det på jobb och idag ska jag inviga mitt nya jobb. Tanken var att jag skulle börja 1:a Juni med att gå bredvid men dom har sånt kaos med personal så jag behövde gå "som vanligt" när jag väl börjar. Så idag kommer jag veta om jag har gjort rätt väl eller inte. Lite pirrigt men samtidigt riktigt skoj.
Barnen ska lite picknick mot kvällskvisten på dagis. Tyvärr missar jag det så jag har en bra vikarie vid namn svärmor. Jag har fått i uppgift att stå med maten eftersom T inte hinner så det är väl det jag ska pilla med under dagen, och köket, tvätt och sånt som måste röjas. Dock är jag rätt trött så det får bli kaffe först.

Inga kommentarer: