06 maj 2010

Torsdag.

Inne i en period där jag är väldigt trött. Kan bero på mycket jobbande och att solen knappt visat sitt nylle på några dagar.
Besöket på jobbet igår gick bra. Fick se mig om i lokalerna och skriva på lite papper. Fick lite mer ökning på lönen för min nuvarande chef hade pratat med min nya chef om att det var för dålig höjning jag fick. Fast det var ändå jag som sa vad jag ville ha i lön. Ibland är det bra med bra chefer :). Schemat ser ok ut, kommer jobba varannan helg men är nästan alltid ledig fredag och måndag så det är bra. Kändes som att jag kommer få bra arbetskamrater med men fick känslan av att dom var väldigt kunniga inom LSS och så kommer jag som inte kan någonting. Men det ska nog ordna sig.

Idag är det ledig dag både för barnen och mig och någon lampa är inte tänd ute så vi får se vad vi hittar på. Svärfar var ledig så vi kanske tar bussen dit och umgås lite. Min kavring jag bakade för ett tag sen börjar ta slut så det är nog dags för en ny sats. Hittade receptet som jag fått av min mamma på kavring så det skulle vara spännande och se vilket som är godast, mammas eller Herr Gemzells. :)

Nu vill Jolin spela lite så det är väl bäst att masa på sig och dricka kaffe istället.

Inga kommentarer: