12 maj 2010

Skallebank.


Regnet öser ner, det är mörkt och jag har början på huvudvärk. Dagen kunde ha börjat bättre. Dessutom ska jag jobba hela kvällen. Blev inbjuden att gå på bio ikväll och det händer inte ofta så självklart jobbar jag. Men det går väl fler tåg.
På tal om tåg så tar jag och Jolin tåget imorgon bitti. Lite pirrigt är det sammtidigt som det ska bli kul. Inte ofta jag och Jolin gör något tillsammans längre. Hoppas hon inte får träsmak och blir åksjuk och allt som kan hända. Bäst att måla upp det värsta scenariot så blir man glatt överraskad när det inte blev så.
Ska sminka mig lite och sen ta bilen till jobbet, vägrar cykla när det är sånt här väder.

2 kommentarer:

Stefan sa...

"Ska sminka mig lite och sen ta bilen till jobbet"

Vänta nu lite, är det nått vi glömt att prata om? :-)

/Stefan

Patrik sa...

Ja du vet, fixa till sig? :)