18 augusti 2010

Det tar sig sa pyromanen.

Äntligen verkar  inte det ha löst sig med datorn och bilderna är inte borta! Riktigt skönt. Nu återstår det bara lite installationer av program med mera men det är inga problem.
Jack har fortfarande lite feber så han får vara hemma imorgon. Som tur är har Jag underbara svärföräldrar som kan ställa upp och vara lite barnvakt imorgon så jag slipper att vabba. Tack och åter tack! Jolin får gå till dagis ändå och det är hon nog inte ledsen över.

Idag åkte jag ner på stan med bilen för jag skulle hema hem en cykel som blivit stående där. När jag skulle lägga in den i bilen så lyckades jag tjonga in handen i stänkskyddet så jag fick två fina jack i min hand. Gjorde jävlarimig ont! T tittade bort när jag visade jacken men hon fick iaf plåstra om mig sen. Så nu har jag halva handen i plåster. Får se hur det går att sova sen.

Inatt så drömde jag lite otäckt. Jag drömde att det var några som klättrade in genom vårat fönster och jag vaknade av att jag såg dom. Strax efter jag drömt det så väckte T mig för att Jolin ropade. Var fortfarande halvt inne i drömmen när jag gick upp så jag var tvungen att titta efter i lgh så ingen var där. Hade svårt att sova sen resten av natten. Men så kan det vara ibland.

Har tv:n igång i bakgrunden och jag tror det handlar om BB så det är konstiga skrika och ljud hela tiden. Nästan så man blir lite mörkrädd. :)

Nä, dags för denna herren att försöka sova lite tror jag. Jobbar kväll imorgon istället för dag så det är skönt att slippa ställa klockan, även om barnen brukar "ringa" vid 6:30. God natt!

Inga kommentarer: