20 augusti 2010

Why Manboy why?!!!!

Alltså jag förstår inte det här med barn och Manboy. Varför är det så att var man än är (dagis, affären, lekplatser) så hör man barn som sjunger på Manboy. Inte nog med att Jolin har sjungit på den till och från, nu har Jack hakat på trenden med. "Lysa Manbo igeeeen" sa han hela tiden imorse. GAH! Gillar verkligen inte den låten.

Idag är det fredag och det innebär fredagsmys för dom flesta men jag ska spendera min kväll i en bil körandes runt i Lund och gå hem till olika äldre människor som vill ha hjälp. Känns ok faktiskt för jag tycker det är rätt lättförtjänta pengar. Resten av helgen spenderar jag på mitt "vanliga" jobb. Tycker inte det var så längesen jag jobbade helg men tydligen har det gått 2 veckor igen.

Malmöfestivalen börjar idag och jag har funderingar på att åka in på söndag och titta på Melissa Horn och Lars Winnerbäck. Får se hur trött jag är efter helgen och om vädret tillåter det. Ingen som vill hänka på? T vill ju inte fast det är lite bra för då har jag "barnvakt" iaf. :)

Nä, barnen är på dagis så jag har några timmar egentid att göra saker på men jag får inte tummen ur riktigt. Lagade precis min cykel så jag ska väl ragga upp något ställe där jag kan pumpa upp den igen. Pumpa för hand är ju jobbigt :)

Inga kommentarer: