10 augusti 2010

*pust*

Äntligen en ledig dag! Har haft en rätt tuff helg på jobbet (eller snarare väldigt seg) så idag bestämde jag mig att även om dom ringer och vill att jag ska jobba så tackar jag nej. Räknade fram att det är min och T:s sista lediga vardag tillsammans innan ekorrhjulet börjar rulla igen. T börjar jobba på torsdag och sen har hon bara helgerna lediga. Man har varit rätt bortskämd med att inte behöva stressa till dagis innan man ska till jobbet. Men nu blir det snart andra bullar.

Var fint väder idag och vad passar inte bättre än att ta en halvdag i Malmö Folkets park. Gillar verkligen det stället. Bra lekplats, bra plaskdamm som Jack kan springa runt själv i (vilket han inte vill men det finns möjlighet iaf!) , massa karuseller (kan dock vara ett stort minus när man inte ska åka nått) och självklart Ben & Jerry´s stället. Haft en riktigt skön och rolig dag med familjen. Känns som det var längesen vi hade det.
Resten av dagen lär vi inte göra så mycket på. Skönt det med tycker jag iaf.

Jack blir snurrig.

Jolin tar sig ett dopp.

Inga kommentarer: