11 augusti 2010

Det var den onsdagskvällen det.

Dagarna går och imorgon börjar T jobba. Tror hon tycker det är lite skönt att komma hemifrån och träffa lite annat folk än barnen. Även om det är trevligt så är det skönt att komma iväg så man hinner sakna dom.

Förmiddagen blev ett besök på IKEA för att köpa den där hyllan som var slut sist. Kom hem med två sängbord med som vi hittade på fyndhörnan. Trodde faktiskt inte att man kunde göra fynd där. :) Kvällen har jag spenderat på jobbet och nu börjar det kännas mer ok att vara där. Vet inte om det beror på att jag pratade med chefen om att jag börjat se mig efter något annat och hon säger att jag ska prova ordentligt först innan jag bestämmer mig. Eg har jag det rätt bra som inte behöver göra så mycket men sammtidigt tycker jag det är lite jobbigt, vill gärna ha lite att pyssla med hela tiden. Vi får se hur jag gör med allt men jag blir nog kvar ett tag till för att verkligen känna efter hur det känns. Är man våg så är man :)

Nu vankas sängdags och så är det min tur att ha en heldag med barnen innan jag ska jobba kvällen imorgon med. Det ska bli spännande :)

3 kommentarer:

Alltid Rött Alltid Rätt sa...

Ett jobb där man inte behöver göra så mycket? Kan jag få anställning där också tror du? :)

Patrik sa...

Det kanske bara är min uppfattning men det känns som man inte gör så mycket men ändå är man helt slut när man kommer hem.

designofluna sa...

Hej! Tänkte passa på att meddela att jag just nu har en tävling på min blogg där du kan vinna en valfri Lunafigur. Kolla in om du har lust!
Kram Malin