25 april 2010

Aj!

Det gör så ont på mig nu! Ingen skulle ju få reda på att jag hade bikinitopp på mig idag men tji fick jag.
Ja ok då det är inte jag på bilden men min panna och näsa har fått färg idag. Det svider sådär lagom skönt och det känns bara bra det. Har firat Svärfar idag som fyllde år i veckan. Det bjöds på gott från grillen med trevligt sällskap och en massa sol. Nu är det vår bannemig! Solen tar dock rätt mycket på krafterna så jag är jättetrött. Blir tidig kväll idag igen. Ledig imorgon dock så det ska bli skönt att ta det lite lugnt med barnen.

Käre Herr Gemzell, jag hittade receptet på mina bullar här. Dock körde jag med rågsikt, havregryn, russin och lite salt i mina. Plus att jag hade i mer mjöl för degen blev väldigt kletig. Scones är också väldigt gott men rätt trött på det så det är skönt att variera sig. Kan dock rekommendera Leilas engelska scones som är lite sötare och väldigt gott till en kopp Twinings Söder Te. Så det är bara att baka igen :)

Inga kommentarer: