07 april 2010

Frisk luft i mängder.


Hm, va dumt att bilden var kapad i hörnet. Men men. Iaf.
Idag har jag nog fått mer frisk luft på en dag än vad jag brukar på en vecka. Det känns som det iaf. Kan dock bero på att det varit strålande solsken hela dagen. Dock har det blåst en del så det har inte varit helt perfekt. Man är aldrig nöjd helt enkelt. Vi grillade lite korv och några kotlettbitar till kvällsmat. Första grillningen för året smakar alltid lite speciellt också. Grillat är godast helt klart.

Barn och fru har gått och lagt sig och mina ögonlock börjar kännas rätt tunga med. Blir dagis imorgon bitti så det ska bli spännande och se hur det går. Barnen har börjat sova längre på morgonen pga sommartiden så det blir kanske till att väcka dom för en gångs skull. Sen blir det jobba hela dagen och på kvällen ska jag på Hoffmaestro & Chraa med Fru Jepsson. Ska bli riktigt kul! Dock var det längesen jag var på spelning så jag har nästan glömt bort hur man gör. Men det löser sig nog.
Hoppas på en god natts sömn nu för det behövs. 

Inga kommentarer: