09 april 2010

Förvirrad.



Igår kändes det som att det var fredag och idag känns det som det är söndag. Inte konstigt att man blir förvirrad eller? Jag och fru Jepsson var på Mejeriet och tittade på Hoffmaestro & Chraa. Riktigt bra och riktigt bra med drag var det. Dock straffar det sig dagen efter då jag är helt stel här och där och alldeles trött. Men kul hade vi iaf. Jack hade en ok natt men han fick ändå sova inne hos oss. Vet inte riktigt hur vi ska bryta det mönstret för det börjar bli rätt jobbigt nu. Han har lyckats få hosta nu också så vi får väl se hur nätterna framöver blir.
Min helg kommer bestå i att jag ska jobba. Var en på jobbet som ville byta helg och det var helt ok med mig. Blir ledig 3 helger i rad sen så det är ju bra.
Mora Träsk ska spela i Lund den 24:e April så vi funderar på att gå hela familjen. Man minns själv när man var liten hur man sjöng efter på "Tigerjakten" så det blir kul att överföra det till barnen. Dock tror jag att gubbarna inte är lika brunhåriga längre som dom var på 80-talet. Sen är inte den ena med från förr utan nu är det någon långhårig hårdrockare med istället. Undrar om det kommer någon the REAL Mora Träsk turné i framtiden. Hade kanske varit roligt.

Har avnjutit första avsnittet av "The Pacific" med. Det är samma folk som gör den som har gjort "Band of brothers". Man känner igen stilen från Band of brothers men det är ändå svårt att inte ryckas med. Den är väldigt välgjord så den rekommenderar jag. Nu ska snart sängen intas innan klockan ringer för uppstigning.

Hoffmaestro. Det var drag! *tjata* :)

Inga kommentarer: