04 april 2010

*snurr snurr*


Urtorkad och omtumlad så är jag tillbaka. Har varit några omtumlande dagar må jag säga men nu börjar det ordna till sig igen. Skönt.
Har varit överraskningskalas för svärmor som blev 50år. Var rätt mycket att stå i inför det men det blev väldigt lyckat. Maten räckte och alla gästerna var nöjda så två tummar upp för det.
Blev en liten påskmiddag hos T:s syster igår. Jag jobbade så jag kom lagom tills all maten var klar. Perfekt med andra ord. Var rätt gott med lite påskamaud. Blev dock lite för mycket som vanligt. Sedan provade jag på "Rockband" för första gången med. Har varit riktigt sugen på att spela trummor länge så jag passade på att ro åt mig trumpinnarna. Riktigt kul var det men jag fick jätteont i foten man hade på fotpedalen för man spände sig så mycket i den. Men det var ändå värt det.

Idag kom Svärisarna och tog med sig Jolin på bio. Dom skulle se "Prinsessan och grodan". Tydligen hade den varit rätt lång och läskig så jag vet inte om Jolin var så glad över besöket. Hon sover över där inatt med så vi har bara Jack hemma. Lite tomt och tyst men rätt skönt. Dock har Jack fått feber så vi har inte kunnat gjort så mycket kul idag. Vädret var inte heller på vår sida då det har regnat mest hela dagen. Avslutade kvällen med att se "New moon". Den var faktiskt rätt bra och jag höll mig vaken hela tiden! Jag är så impad av mig själv. Dock hade jag svårt att sitta still den sista kvarten då ögonen började bli rätt tunga. Men jag somnade inte! Dock ska jag lägga mig nu och hoppas på att Jack sover rätt länge imorgon. Barnen har en tendens att väcka varandra på morgonen så det ska inte hända imorgon. Dock brukar jag själv vakna av mig själv runt 6:30. Är nog väldigt inställd på att nästan alltid gå upp då. Hoppas på sovmorgon iaf. God natt kära vänner!

Inga kommentarer: