24 april 2010

Sabla skit då!


Jag vet inte hur många gånger jag har försökt att få upp ett filmklipp från mobilen till bloggen idag. Har alltid fungerat innan och nu vet jag inte varför det inte gör det. Teknik suger verkligen ibland. Klippet var iaf från Mora Träsk. Otroligt att gubben kan hålla igång såpass fast han flåsade på rätt bra mellan låtarna :) Det kändes som han hade mer hur nu än på 80-talet och då var det ändå helt grått nu. Vet inte hur det där fungerar egentligen. En trevlig stund var det iaf även om Jack skeptiskt tittade på så gillade Jolin det mycket. Kvällskvisten har jag spenderat med Mario och stjärnjakt. Jag ska bara ha tag i alla stjärnorna innan del två kommer ut (i juni). T är över hos en kompis och scrappar lite så det har varit väldigt lugnt. Jag drabbades lite av ett stort i-landsproblem innan. Har en massa filmer som jag vill se men ändå vill man inte se någon av dom när man väl har tiden. Jättejobbigt är det :(
Nu ska jag nanna lite, blir kalas hos svärisarna imorgon så det gäller att vara utvilad. :)

Inga kommentarer: