11 april 2010

Mina ben!


Om jag fortsätter att cykla så här mycket så kommer nog mina ben att se ut som på bilden. Inbillar jag mig iaf. Hatar verkligen att det är uppförsbacke hela vägen hem för jag får så ont i benen. Vilket är bra eg för då blir dom tränade.

Jag visade "Jalla jalla" på jobbet idag men det var ingen som var speciellt intresserad. Jag fastnade lite då och då och kom på hur himla rolig och bra den är. Var väldigt längesen jag såg den. Jag hade med mitt Wii också men det var det inte heller någon som var speciellt intresserad av. Tanten som testade hade väldigt svårt att peka mot tv:n och fick ont i armen så det blev inte så långvarigt. Då vet jag att det inte passar alla.

Nu har John Blund sprutat ut drömpuder över mig så nu måste jag sova.

1 kommentar:

Stefan sa...

Men djävlar vilka ben!!